home

Hieronder vindt u meer informatie over ons:

1. Bestellen of afhalen
2. Bezorgen en kosten
3. Retourneren
4. Informatie aanvragen

1. Bestellen
Ik zie geen prijzen, hoe kan dit?
Om prijzen te zien dient u zich rechts bovenin in te loggen. Inloggegevens kunt u ontvangen via onze homepagina.

Bent u uw wachtwoord vergeten?
Vraag deze opnieuw aan op de homepagina.

Hoe kan ik klant bij de webshop worden?
Om te shoppen op onze webshop dient u gediplomeerd Schoonheidsspecialiste te zijn. Wanneer u al klant van ons bent kunt u direct inloggegevens aanvragen op de webshop. Bent u nog geen klant, voer dan uw KvK-nummer in (gerelateerd aan schoonheidssalon) . Heeft u géén KvK-nummer, geef dit dan ook aan als opmerking, dan zullen wij contact met u opnemen.

Wat zijn de levertijden van een bestelling?
Wij versturen bestellingen van maandag t/m donderdag. Wanneer wij de betaling voor 12 uur 's middags binnen krijgen, wordt uw bestelling hoogstwaarschijnlijk dezelfde dag nog verstuurd. De snelheid van ontvangst van de betaling verschilt per bank. Uw bestelling kunt u binnen 2-4 werkdagen verwachten, uitgezonderd beursperiode!

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
Bij ons gelden de volgende betalingsvoorwaarden:
Bij bezorgen: Met iDeal. Hiermee kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw bestelling online afrekenen. Op rekening is ook mogelijk vraag hier naar de voorwaarden.
Bij afhalen: U kunt in de showroom contant betalen of pinnen. U kunt er uiteraard ook voor kiezen om met iDeal het bedrag van tevoren over te maken.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Zodra de betaling voltooid is, kan de bestelling niet meer gewijzigd worden. Dit geldt uiteraard niet bij afhalen.

Wat moet ik doen wanneer er een storing optreedt tijdens het bestellen?
Wanneer er een storing optreedt tijdens het plaatsen van uw bestelling of bij de betaling, klik hier om contact met ons op te nemen en vermeld hier uw klacht bij.

2. Bezorgen en kosten
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bedrag onder de € 200,- exclusief BTW betaalt u € 9,70 exclusief BTW aan verzendkosten.
Een bestelling boven de € 200,- zal kosteloos naar u toegestuurd worden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Heeft u een eenmalig ander afleveradres? Uw factuuradres hoeft u niet te wijzigen. U kunt het afleveradres wijzigen.

3. Retourneren
Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld. Kan ik dit product nog terugsturen?
Geleverde en geaccepteerde producten worden niet door ons teruggenomen, tenzij anders is overeengekomen. Retourzendingen zonder voorafgaand overleg worden geweigerd en de kosten zijn voor de klant. Wij heb het recht vrachtkosten van retourzendingen in rekening te brengen.

4. Informatie aanvragen
Waar kan ik meer informatie over de producten van Webecos terugvinden?
Voor uitgebreide informatie over onze producten verwijzen wij u door naar onze website: www.tadlea.com/ www.webecos.nl/ www.thalion.nl/
U kunt via het kopje 'Informatie aanvragen' ook een persoonlijk handboek opgestuurd krijgen. Vul uw volledige gegevens in en geef dit bij 'opmerkingen' duidelijk aan.
Bent u nog geen klant van ons maar wilt u graag kennismaken met onze producten? Voer dan bij opmerkingen uw KvK-nummer in (gerelateerd aan schoonheidssalon), zodat wij een proefpakket naar u toe kunnen sturen. Heeft u géén KvK-nummer, geef dit dan ook aan als opmerking, dan zullen wij contact met u opnemen.

Contact informatie

Corrective Cosmetics BV
Schweitzerlaan 84
1187 JD Amstelveen
T. 0031 20 64 129 86
F. 0031 20 64 739 64
E. info@correctivecosmetics.com

 
Created by Trefnet Powered by SHARK CMS SHARK